Krótko o pozycjonowaniu

Krótko o pozycjonowaniu

Na seo4.net dowiesz się, jak zamówić pozycjonowanie Krakow

Znamy trzy popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu istotne jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę na ogół:
– kraj (przykładowo “producent słodyczy Polska”)
– miasto (“restauracja Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Śródmieście”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze sprawdzi się w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do odbiorców rezydujących na konkretnym obszarze. Ta strategia pozycjonowania jest preferowania też wtedy, gdy firma ma niewiele finansów na reklamę i nie ma możliwości konkurować na frazy bez dopasowania lokalnego, np. zamiast “sklep odzieżowy”, to “sklep odzieżowy Kraków”.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Następny typ pozycjonowania to solidne i przetestowane wyjście dla właścicieli firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Za sprawą odpowiedniego dobrania słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z wybraną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads istotnie się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon to również dużo mniejsza konkurencja. Kluczowe jest też to, że rośnie trend wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie Nike Revolution czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 3 srebrna,
– telefon Huawei Y7 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne szczególnie dla sklepów online. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment artykułów mogą efektywniej piąć się na pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną funkcję przed okazjonalnymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Matki, Tłusty Czwartek czy finały Pucharu Świata w piłce nożnej. Ten typ pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odkryta i wykorzystana ze stosownym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Przeważnie trzeba zainicjować je na 8-10 tygodni przed interesującym nas wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść strony.

Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]