Małe, tanie i praktyczne – smycze i breloki reklamowe

Małe, tanie i praktyczne – smycze i breloki reklamowe

Budowa wizerunku przedsiębiorstwa to delikatne zadanie, wymagające podejmowania działań z zakresu rozmaitych dziedzin. Jedną z nich jest oczywiście wykorzystanie gadżetów promocyjnych przywołującym asocjacje z daną firmą. Takie gadżety z elementami identyfikacji wizualnej muszą być w pierwszej kolejności użyteczne – wówczas osoby nimi obdarowane będą częściej ich używać, a dzięki temu będą bardziej zżyci z marką. Dlatego firmy korzystające z tej metody reklamy przeważnie stawiają na takie gadżety jak kalkulatory, długopisy czy power banki. Znacznym powodzeniem mogą pochwalić się także smycze oraz breloki z nadrukiem. Dlaczego warto je wybrać? Gdzie można je wykorzystać?

Smycze z logo nie są sporym kosztem

Powodu popularności smyczy i breloków z logo nie musimy daleko szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów stosowanych w marketingu decydują przede wszystkim ich niski koszt za wykonanie, oscylujący wokół na ogół kilku złotych za sztukę. To powoduje, że bez narażania przedsiębiorstwa na olbrzymie koszty, można przygotować ich dużą ilość. Ma to spore znaczenie dla podmiotów, które planują szeroko zakrojone działania marketingowe, opierające się m.in o rozdawanie gadżetów sporej grupie osób, np. gościom firmowego pawilonu podczas targów albo klientom marketu. Smycze z logo są też nieraz kupowane przez korporacje dla własnych pracowników – pozwalają wygodnie nosić identyfikatory oraz przepustki służące do otwierania drzwi.

Breloki z własnym nadrukiem nie tylko zwykły gadżet do kluczy

A co z brelokami? Głównym powodem, dlaczego właściciele firm często wybierają breloki z logo jest ich duża potężne zróżnicowanie. Pośród nich są zarówno te używane jako zawieszka do kluczy, jak i breloki o większej użyteczności, jak przykładowo miarki, poziomice i otwieracze do butelek.