Nowoczesny biznes nie obejdzie się bez promocji. Obecnie reklama przybiera wielorakie formaty: rozpowszechnia się ją w telewizji, na portalach społecznościowych i w internecie. Ale nadal nie rezygnuje się z tradycyjnej promocji przy pomocy kalendarzy lub plakatów. Stosuje się również jeszcze jeden typ działań promocyjnych, który potencjalni konsumenci szczególnie uwielbiają – reklamę poprzez gadżety reklamowe.
Co sprawia, że konsumenci doceniają gadżety reklamowe?
Przyszli kontrahenci i klienci doceniają różnego rodzaju gadżety, ponieważ (w przeciwieństwie do pozostałych form promocji) są one materialnym przedmiotem, który w szeregu przypadków jest bardzo praktyczny, dzięki czemu używany jest przez dłuższy okres czasu. Ciężko znaleźć kogoś, kto zrezygnuje z przyjęcia w kancelarii czy w banku ołówka albo parasolki. Są to przecież rzeczy, które zawsze powinno się mieć w pogotowiu. A co najważniejsze – ta rzecz nic nie kosztuje! Tymczasem używając raz za razem dany gadżet, klient non stop widzi logo marki, od której go otrzymał, tym samym samoistnie zapada mu ona głęboko w pamięć.
Gdzie personalizować gadżety reklamowe?
Sitodruk, czyli jedna z najpopularniejszych metod, z których korzysta się do personalizacji gadżetów reklamowych, pozwala na nadruk zarówno na tkaninie, powierzchniach plastikowych, jak i drewnie. Najchętniej kupowanym gadżetem z tkaniny, jest naturalnie odzież reklamowa – zazwyczaj wykonuje się firmowe logo na t-shirtach, a czasem także na polarach, bezrękawnikach oraz czapkach. Poza tym można wydrukować logo firmowe na ręczniku, torbie zakupowej i parasolu. Jeżeli poszukujemy ogromnego asortymentu produktów do nadruku, trzeba przejrzeć ofertę hurtowni odzieży reklamowej. U jednego dostawcy można wtedy zamówić nie tylko koszulki i odzież z nadrukiem, ale też m.in apteczki, smycze bądź ołówki, co przyśpieszy przygotowanie każdej kampanii promocyjnej.