Przed przedsiębiorstwami, które wybierają się na targi lub organizują event promocyjny, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Powinien on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale także stanowić dla nich pewną wartość, aby od czasu do czasu z niego korzystali i tym sposobem rozwinęli więź z marką. Produktem tego rodzaju są właśnie torby z nadrukiem.
Typy toreb z logotypem
Przeglądając strony drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych w mgnieniu oka zauważymy, że pod frazą “torba” pojawia się kilka produktów. Są to głównie torby na zakupy – najbardziej przydatny i prawdopodobnie najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk logo lub nazwy akcji na bawełnianych, płóciennych i jutowych torbach na ramię po prostu wyśmienicie się prezentuje, a zarazem jest na tyle trwały, by przez długi czas zachować się na tkaninie. Następnym atutem tych toreb jest ich cena. Zależnie od rodzaju torby oraz nakładu zamówienia, koszt z reguły rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Nadruki można wykonać także na torbach podróżnych, termoizolacyjnych bądź na laptopa. Są to gadżety, które docenią na pewno organizatorzy prestiżowych konferencji oraz pokazów. Rzecz jasna, cena produktów tego typu i wykonania druku na nich jest już znacznie wyższa – sięga nawet do kilkudziesięciu złotych.
Co zamówić oprócz toreb na ramię?
Firmy organizujące działania promocyjne zwykle zlecają równoległe wykonanie kilku typów gadżetów. Winny więc szukać hurtowni z gadżetami, która posiada w ofercie jeszcze kilkadziesiąt innych artykułów reklamowych do zadruku. Równocześnie z torbami bawełnianymi warto zdecydować się np. na nadruk na plecakach typu worek, ręcznikach bądź innych praktycznych produktach z tkaniny albo dodać do zlecenia o standardowe gadżety reklamowe, jak ołówki, smycze oraz długopisy, które stale cieszą się popularnością wśród klientów.