Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję PR Kraków na https://k-myk.pl.

Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się usługodawcą, wytwórcą czy właścicielem sklepu, akcje marketingowe winny być ważnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i utrzymanie własnych działów ds. reklamy, jednakże niewielkie biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia agencji reklamowych.

Agencja reklamowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci w promocji

Agencja marketingowa to ekipa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami wykorzystywanymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów bardzo dobrze orientujących się zarówno w sferze kampanii reklamowych w internecie (klipy i animacje viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (wizytówki, koperty oraz papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – ulotek, stoisk targowych, billboardów bądź plakatów. Agencja marketingowa napisze również atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy oraz zaplanuje schemat kontaktów z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak np. Twitter, Instagram i Facebook.

Do których firm adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji często polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, targów bądź konferencji wymagających przeważnie drobiazgowego planowania, te obowiązki można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zgranej oraz kompetentnej grupy pracowników – należy zlecić jej opracowanie planu kursów albo zorganizowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na przekazanie wszelkich działań promocyjnych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.

Nasze dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]